karelschiepers-online

berichtgeving over carnaval

2 reacties

Niet dat ik zo’n groot carnavalvierder ben, maar er moet mij toch iets van het hart. Onze zogenaamde nationale zenders (VRT en VTM) kennen blijkbaar enkel het carnaval in Aalst.

Ik wil dit niet afbreken, maar in Limburg wordt ook carnaval gevierd (bijvoorbeeld: Lanaken, Tongeren, Kanne . Waar blijft de berichtgeving hierover??? Hiervoor kun je blijkbaar vooral info vinden op de site van Het Belang van Limburg en TVL.

Daarom heb ik ook een kleine aanpassing gedaan van de pagina op Wikipedia.

[dels]carnaval[/dels][tags]carnaval[/tags]

2 thoughts on “berichtgeving over carnaval

  1. Groot gelijk, ik erger me er ook steen dood aan.

    Carnaval wordt het hardst gevierd in de steden rond de maas. Maar daar hoor je nooit iets over.
    Waarschijnlijk omdat limburgers niet zo’n grote egotrippers zijn.

    Der zou nog veel meer in wikipedia mogen over carnaval in limburg en de maasstreek. en dat hele geleuter over aalst mag een deftig stuk ingekort worden. (maar ik begin er niet aan, ik ken die kleinzerige wiki freaks die altijd alles terug zetten omdat ze niets beter te doen hebben)

Geef een reactie

