karelschiepers-online

ActiefLeren.be terug online

Een reactie plaatsen

Mijn site met workshops en tips, ActiefLeren.be, over het gebruik van ICT in het onderwijs, staat terug online.

Op deze site zal alles worden verzameld wat ik ooit ergens op het net heb gegooid. Alles wat ik nieuw maak, wordt hier automatisch toegevoegd. Bovendien zullen hier ook regelmatig tips verschijnen mbt ICT-toepassingen voor het onderwijs.


Na een aantal verschillende soorten wiki’s te hebben uitgeprobeerd, heb ik besloten om WordPress te gebruiken. Uit ervaring (deze website) weet ik dat spam tegen te houden is. Dus hopelijk is deze site een langer leven beschoren.

Bijna alle workshops bevinden zich op aparte pagina’s. Dit zijn pagina’s, die ik ooit heb gemaakt (of die in maak zijn) met eXe.

Er stelt zich wel een probleem. Mijn vorige wiki heb ik van het net moeten halen omwille van een spamaanval. Ik ben echter zo …… geweest om de kopies van de teksten die er stonden te verwijderen. Hierdoor zullen een aantal dingen moeilijk te recupereren vallen. Tenzij die Internet Archive WaybackMachine of zo terug te vinden zijn. Ik zal nog eens zoeken en dan voeg ik die hier toe.

Geef een reactie

