karelschiepers-online

oude site gevonden: een reis naar Normandië

Een reactie plaatsen

Vroeger het ik samen met een aantal collega’s en leerlingen verschillende reizen ondernomen naar Normandië. Hierover heb ik een aantal sites gemaakt. Bij het opruimen van mijn server, kwam ik er nog een tegen. De laatste kun je hier bekijken.

Enkele afbeeldingen zijn verdwenen omdat ik die toen nog invoerde via een link naar de oorspronkelijke website, waar de afbeelding was gepubliceerd. Dat is natuurlijk een risico. deze site is daarvan een voorbeeld.

Geef een reactie

